donderdag 21 januari 2010

Award

Deze award heb ik gekregen van Kaatje. Heel erg bedankt. Ben nog niet zo heel lang aan het bloggen en dan nu al een award. SUPER!!

Nu moet ik 10 dingen zeggen waar ik blij van wordt:

1. Mijn man: de schat, die op dagen dat ik werk en hij vrij is, een deel van het huishouden voor zijn rekening neemt
2. Mijn 3 kinderen: die ieder met hun eigen karakter ( en onhebbelijkheden ) schatten zijn
3. Een goed glas rode wijn
4. Een heerlijke Franse kaas
5. Mijn werk: Als je van je hobby je werk hebt kunnen maken kun je niet anders dan daar blij van worden
6. Muziek: Bing Crosby, Frank Sinatra etc. ( de oudjes dus) en traditionele kerstmuziek
7. Gezellig samen zijn met de familie
8. Hobby-inkopen doen: kost altijd te veel maar toch word ik er blij van
9. Uit eten met het gezin
10. Bloggen: genieten van de mooie dingen die ik voorbij zie komen

Nu moet ik hem doorgeven aan 3 mensen:

Lenet ( http://scraplenet.blogspot.com/ )
Annemarie en Merit ( http://meritenannemarie.blogspot.com/ )
Anita ( http://anita-izendoorn.blogspot.com/ )

Wat is het moeilijk om te kiezen want jullie maken allemaal mooie dingen.

gr. Silvia

3 opmerkingen:

anita01 zei

Hoi Silvia,

Jeetje wat geweldig leuk zeg....Hartelijk bedankt hoor. Veel plezier met je heerlijke hobby en warme groetjes,

Anita.

Lenet zei

Leuk om je antwoorden te lezen. Bedankt voor je Award ! Lief dat je aan me gedacht hebt.
Ik ga hem nu meteen op mijn blog zetten voor ik het vergeet.

Annemarie en Merit zei

Dankjewel voor je award !!
We zetten je naam bij de award want hadden hem al eerder gekregen.

Groetjes Merit en Annemarie