woensdag 3 februari 2010

Alweer een Award


Deze award heb ik ontvangen van Tamara (scrappingtamara.blogspot.com) Heel erg bedankt hiervoor.
En dit zijn de voorwaarden die eraan verbonden zijn:
1. Kopieer deze award naar je blog
2. Maak een link naar de persoon van wie je hem gekregen hebt
3. Vertel 7 interessante dingen over jezelf
4. Kies 7 andere bloggers om de award aan door te geven
5. Maak een link naar hun blog
6. Laat een berichtje achter op hun blog om ze te vertellen over de award die ze hebben gekregen
Nu moet ik 7 dingen over mezelf vertellen. Nu heb ik nog niet zo lang geleden een Award van Annika mogen ontvangen, dus kun je daar wat over mezelf lezen. Nu moet ik hem doorgeven aan 7 anderen. Degenen die ik volg hebben hem al een keer mogen ontvangen dus weet niet aan wie ik hem moet doorgeven. Heb jij hem nog niet ontvangen? Neem hem dan mee naar je blog en geef hem verder.
gr. Silvia

1 opmerking:

Tamara zei

hoihoi,

lastig he die awards? Ook ik kwam niet aan 7 personen hoor. Maar toch gefeliciteerd ermee.

Groetjes Tamara