woensdag 17 februari 2010

Kerstkaart 3-2010


Deze kaart heb ik gemaakt n.a.v. de sketch op het scrappers challenge blog. Ik doe niet mee met de wedstrijd omdat ik de twee bovenopliggende delen extra heb gemat. Vond namelijk dat dit papier opging in de ondergrond. Ik heb voor deze kaart gebruik gemaakt van restjes papier van Basic Grey en tekststempels van Marianne Design. De opgebouwde bloem heb ik een keer via een swap bij Pien gekregen en kwam nu mooi van pas. Na lang twijfelen heb ik hem toch maar ingestuurd naar het scrappers challenge blog.
gr. Silvia

6 opmerkingen:

amanda zei

Prachtig kaartje Silvia, en schitterend papier!

Lenet zei

Hij is heel leuk. Dit vind ik ook een heel leuk magnolia stempeltje.

Kaatje zei

mooi kaartje en goed dat je hem ingestuurd hebt!

groetjes,
Annika

*~Patries~* zei

leuk kaartje hoor, en bedankt voor je deelname

Zou je hem misschien nog eens kunnen sturen? want hij is niet in mijn mail beland!
p.kleijn9@upcmail.nl

*Kus Patries*

Jolara zei

prachtige kaart ! GR Joyce

nicolet zei

Luek dat je bij mij bent langsgeweest Sylvia!! Heb ook even genoten op jouw blog. Ben gelijk volger geworden! Je maakt prachtige kaartjes!
Groetjes Nicolet