woensdag 3 maart 2010

Voorjaarskaartje

Deze kaart lag al sinds vorige week te wachten om afgemaakt te worden. Vandaag was ik onverwachts wat vroeger thuis van mijn werk en heb ik hem eerst maar eens afgemaakt. Afgelopen weekend heb ik op de Creabeurs van mijn dochter de bloemenstans van Marianne Design gekregen dus die heb ik maar gelijk gebruikt. Verder een nestibilitie en het papier is van Basic Grey:lemonade. De stempelafdruk heb ik gekregen van Annika (kaatjes scrap) waarvoor nogmaals mijn dank.

5 opmerkingen:

amanda zei

Prachtig kaartje Sil en mooie kleuren.

liefs Amanda

nicolet zei

Een prachtig kaartje Silvia!! De kleuren zijn super!
Groetjes Nicolet

anita01 zei

EN-OF het bij jou voorjaar is, wat een leuke kaart.

Warme groetjes,

Anita.

Tamara zei

Heel erg mooi Silvia.

Kaatje zei

je hebt er wat moois mee gemaakt! Enne, graag gedaan!

groetjes,
Annika