maandag 5 april 2010

Award

Van Dyonne ( www.scrap-dyonne.blogspot.com) heb ik deze award ontvangen. Dank je wel!

Nu moet ik 10 dingen over mezelf vertellen:
1 Ik hou van mijn gezin.
2 Ik ga iedere keer weer met plezier naar mijn werk.
3 Deel met Dyonne, mijn dochter, het hobby-en
4 Ga de natuur in met Ashley, mijn andere dochter, om foto's te maken
5 Drink graag een glaasje Zuid-Afrikaanse rode wijn
6 Ben gek op Kerst
7 Luister het liefst naar muziek uit de jaren 50-60
8 Lust graag een stukje Franse kaas
9 Heb een voorkeur voor oude zwart-wit films
10 Verheug me op de stempelbeurs

Ik mag de award door geven aan 10 andere bloggers, hetgeen altijd weer een moeilijke keus is. Iedereen maakt tenslotte mooie creaties.

Amanda www.cardsbyamanda.blogspot.com
Lenet http://scraplenet.blogspot.com
Merit en Annemarie www.meritenannemarie.blogspot.com
Anneke www.anneke-huisjeboompjebeestje.blogspot.com
Anita www.anita-izendoorn.blogspot.com
Heidy www.heidysscrappies.blogspot.com
Ellis www.elliscreaties.blogspot.com
Angela www.cardvision.blogspot.com
Monie www.monie-cardsandcreations.blogspot.com
Arina www.arinaskaartenhoekje.blogspot.com

gr. Silvia

6 opmerkingen:

Ellis zei

Hoi Sylvia,

gefeliciteerd met je Award ! En leuk dat je hem ook aan mij geeft! Dank je wel!

Groetjes,
Ellis

heidy zei

Hoi Sylvia,Gefeliciteerd met je award! Leuk dat je hem ook mij doorgegeven hebt.
Ik zie nu tot mijn grote verbazing dat ik niet bij jouw volgers sta,ik dacht dus van wel.
Ga ik nu gelijk doen hoor,
ben ik gewoon de vorige keer vergeten.
Daar gaat tie.
Nog een fijne dag verder.
Groetjes Heidy

Arina zei

heey gefeliciteerd met je award, en dank je wel dat je aan mij wilt door geven.
dit is mijn tweede award, van dit paasweekeinde
dank je wel.
ik zal hem bij mijn eerste award neer zetten.
nog een hele fijne dag
groetjes arina

amanda zei

Gefeliciteerd met je Award Silvia, en wat lief dat je aan mij gedacht hebt, dank je wel!

liefs Amanda

Andrea zei

Hey Silvia,

Deze award heb je ook verdiend. Op mijn blog staat ook een verrassing op je te wachten;).

Groetjes,
Andrea

anita01 zei

Och bof ik even, vind het een hele eer hoor deze mooie bjoetie award...Het staat te pronken op mijn blog *warme groetjes*,

Anita