maandag 17 mei 2010

Kerstkaart 8-2010


Heb ik afgelopen week een weekje vrij-af, heb ik totaal geen inspiratie! Balen zeg. Maar gelukkig, gisteren zag ik weer het licht. Heb ik gelijk inspiratie voor 3 kerstkaarten, zo kan ik dus wel mooi mijn achterstand inhalen. Het papier is uitgezocht, de stempels zijn ingekleurd en nu nog de kaarten samenstellen.


De stempelafdruk is ingekleurd met Derwent, bloem en blad zijn gemaakt met de pons evenals de label. Het geruite papier is afkomstig van een Ollyfant-pakketje met de boerin. Ik heb het gekopieerd op Bazill cardstock. De tekst-stempel op de label is afkomstig van MD.

7 opmerkingen:

heidy zei

Hoi Silvia,je gaat lekker he met je kerstkaartjes hihi,hij is wel weer erg leuk.
Groetjes Heidy

Ilonka zei

whow wat een supermooi kaartje. Toppie!!

groetjes Ilonka

marja zei

en hij is prachtig silvia!!!!

lieve gr. marja

nicolet zei

Wat een lieverd!
Groetjes Nicolet

Crea Gea zei

Prachtig mooi kerstkaartje.
liefs Gea

maranda zei

mooi kerstkaartje!!
gr maranda

Nathaly zei

Hoi Sylvia, je inspiratie is weer helemaal terug zo te zien! Lieve kaart! leuk dat jullie ook een workshop gevolgd hebben. Angelique maakt ook zulke mooie kaarten! Nathaly