donderdag 10 juni 2010

3 kaartjes

Gistermiddag heb ik mijn bak met restpapier maar eens te voorschijn gehaald. Had in de laatste Cards Only zulke leuke kaarten zien staan en heb een lo hieruit gebruikt. Met restjes kerst papier ben ik aan de slag gegaan en dit is het resultaat. Toen mijn dochter van haar stage thuis kwam vroeg ze of ik even 2 bedankkaartjes voor haar kon maken. Ze moeten wel morgen klaar zijn hoor. O ja Mam, ook een kadoverpakking voor een boekenbon. Maar die hoeft pas vrijdag klaar te zijn hoor! Dus maar even de turbo erop en mijn eigen plannen opzij zetten.

Dit is de 1e kaart geworden. Gemaakt van papier dat ik via swaps heb gekregen. De stempels die ik heb gebruikt voor deze kaart zijn afkomstig van Action ( hoekornament ) Pipoos ( rand ) en een onbekende tekststempel.

Dit is de 2e geworden. Zelfde lo als de kerstkaart en toch zo anders. Deze heb ik gemaakt met restjes papier dat ik overhad van een scrap. De hiervoor gebruikte stempels zijn afkomstig van MD (swirl), AVEC ( gaasstructuur ) en een onbekende tekststempel.

Met de kado-verpakking moet ik nog bezig. Er zaten gisteren teweinig uren in de dag om die ook nog af te krijgen. Ach, een mens zou zich toch eens vervelen.





2 opmerkingen:

Ilonka zei

Hey Silvia ik vind ze echt helemaal te gek en zo anders als anders. Bedankt hier krijg je inspiratie van.


Groetjes Ilonka

heidy zei

Hoi Silvia,ik dacht dat ik de enige was met van die weinig uurtjes HIHI
He ze zijn wel waanzinnig geworden.
Groetjes Heidy