donderdag 3 juni 2010

Kerstkaart 10-2010


Mijn nieuwe stempels van Stempels en Zo kwamen vorige week binnen en moesten natuurlijk direct gebruikt worden. Gisteren in het zonnetje heb ik heerlijk deze afdrukken in zitten kleuren. De afdruk is gemaakt met distressinkt vintage photo en ingekleurd met de waterbrush. De afdrukken op de voorgrond zijn met 3d tape opgeplakt zodat ze loskomen van de achtergrond. De banner is gemaakt van een strookje karton en voorzien van een tekst-stempel afkomstig van Kars.

5 opmerkingen:

Petra zei

erg mooi zo in 1 kleur, mijn complimenten.. liefs Peet

nora zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt Silvia!!Groetjes Nora

heidy zei

Mooi zo in een geheel.
Groetjes Heidy

Ilonka zei

OHHHHH Silvia wat een plaatje is je kaartje erg mooi.

groetjes Ilonka

Leonie zei

Hoi Silvia :-),

Dank je wel voor je bezoekje aan mijn blog en dat je volger bent geworden.
Ik vind jouw kaartje prachtig, het lijkt me heel moeilijk om het zo in 1 kleur te doen, maar het is jou heel goed gelukt.
Ik ben ook gelijk jouw volger geworden :D.

Groetjes,
Leonie.