dinsdag 1 juni 2010

Trapjeskaart

Ik heb hem al vaak voorbij zien komen, de trapjeskaart, en moest hem ook maar eens gaan maken. Gistermiddag heb ik deze trapjeskaart gemaakt volgens de beschrijving van Tiets in het Hobbyjournaal. Ik heb ervoor gekozen om gebruik te maken van Ollyfantstempels zodat ik de kaart kan gebruiken als voorbeeld in de winkel. De afdrukjes zijn weer ingekleurd met de Derwentpotloden. Ben nu bezig met het verzamelen, inkopen, van alle kleuren distressinkt en hoop binnenkort ook hiermee in te kleuren. Ach, een mens kan toch nooit teveel materiaal hebben.

4 opmerkingen:

Jolara zei

ontzedttend leuk geworrden ! GR Joyce

heidy zei

Hoi Silvia,hij is leuk geworden,enne je hebt gelijk hoor,je kan nooit genoeg hebben.
Groetjes Heidy

Arina zei

hoi sylvia nou voor de eerste keer is die toch maar even mooi gelukt....

mooi hoor.
groetjes arina

Crea Gea zei

Ik vind hem supermooi en leuk met zandkleur er voor en achter de zee