maandag 2 augustus 2010

Kerstkaart 12-2010


Ik loop een beetje achter met mijn kerstkaarten. Om de achterstand eens in te halen, ben ik gisteren maar weer eens begonnen aan een kerstkaart voor mezelf.
Ik heb een oude CB embossingmal gebruikt om een correspondentie kaartje, waar ik met een nestibilitie een scalloped ovaal uit heb gesneden te embossen. Enkele sneeuwvlokken zijn bewerkt met stickles. De achtergrond stempel van Magnolia heb ik ingekleurd met Derwent potloden en stickles. De afdruk is rechtstreeks op de kaart geplakt en het ge-embosste deel is hier met 3D tape overheen geplakt.
Ik wilde de kaart redelijk simpel houden, maar ik mis toch iets. Voor mijn gevoel is hij niet af. Misschien hebben jullie nog een suggestie?
Alvast bedankt voor jullie reactie.

5 opmerkingen:

Jolara zei

prachtige kaart ! GR joyce

Studio Sylvia zei

I think it looks fine the way it is. Looks good.

Lenet zei

heel mooi kerstkasaartje

Kaatje zei

leuk gedaan!

groetjes,
Annika

Scrapfanaat Peter zei

Hoi Sylvia, ik vind hem wel mooi zo niks meer aan doen. echt mooi gedaan met die CB embossingsmal.

Groetjes Scrapfanaat Peter