woensdag 6 oktober 2010

De uitdaging

Op het werk hebben we weer een nieuwe uitdaging. De opdracht is een Olvarit potje te decoreren. Enige voorwaarde is dat het met kerst te maken moet hebben.
Nu ben ik helemaal into vintage en wist al vrij snel dat ik aan de slag wilde gaan met kant, een "oude" afbeelding (knipvel van MD) en dat het de traditionele donkerrode kerstkleur moest hebben. Het knipvel van MD heb ik gekopieerd op wit linnenstructuur karton. Het gebruikte papier is van Dovecraft en verder heb ik nog de blaadjespons van Nellie Snellen gebruikt.

7 opmerkingen:

Marley zei

Erg mooi gemaakt xMarley

Kaatje zei

wat goed dat je hem al af hebt! erg leuk geworden!

groetjes,
Annika

heidy zei

Prachtig Silvia.
Groetjes Heidy

nicolet zei

Leuk gedaan Silvia!
Groetjes Nicolet

Tamara zei

Ziet er leuk uit Silvia.

Crea Gea zei

Supermooi gemaakt
liefs Gea

Lenet zei

Prachtig..rood is samen met wit mijn favorite kerst kleur.