donderdag 25 november 2010

Tag a la Tim Holtz


Gisteravond ben ik lekker met distress inkt in de weer gegaan en het resultaat is deze tag a la Tim Holtz geworden. Ik heb op een correspondentiekaartje met diverse kleuren blauw een achtergrond gemaakt. Daarna heb ik sneeuwvlokken gestempeld met Faded Jeans en alles met glimmermist pearl gespoten. De zilveren spatten heb ik gemaakt met de alcoholinkt zilver die ik goed heb verdund met alcohol, zodat ik het met behulp van een tandenborstel kon spatten. De randen van de tag zijn bewerkt met Faded Jeans en daarover heen nog wat zilveren inkt. De tag is verder afgewerkt met diverse stempels.

4 opmerkingen:

heidy zei

Oh wow Silvia,dit is prachtig!!!
Groetjes Heidy

scrappingann zei

Dit is echt een stuk creativiteit.
Ik ben er jaloers op, we (Scrapfanaat Peter) en ik hebben er op de beurs naar staan kijken hoe ze dat doen, gewoon weg geweldig.
Ga zo door en bedankt voor het plaatsen.

Scrappingann

Tamara zei

Mooi Silvia, grappig ben nu zelf ook helemaal into distress inkt en was ook voorzichtig met een tag begonnen. Kon alleen nog niet de goede stempel ervoor vinden.
Groetjes

Kaatje zei

Prachtig!!

groetjes,
Annika