woensdag 2 maart 2011

Bloed, zweet en tranen


Het kost even wat bloed, zweet en tranen ( en een aantal verwensingen ) maar het is gelukt, mijn ketting is klaar. Niet voor mezelf, nee, maar voor het werk. Ik heb kralen uit diverse collecties gebruikt, o.a. de Bead 2 bead collectie, en met ringetjes en stukjes jasseron alles aan elkaar verbonden. Het idee is niet van mezelf, maar heb ik gevonden in een oud sieraden tijdschrift van 2006. Sieraden maken zal nooit mijn favoriet worden, gewoonweg omdat ik niets met sieraden in het algemeen heb.
De foto is helaas niet zo duidelijk geworden. Had de ketting ook al op een andere ondergrond gelegd, maar dat werd ook niets. Nu nog een armband maken met Miyuki kralen waarvoor ik geloof ik een super loep nodig heb om de gaatjes in de rocailles te zien. Jullie zien deze binnenkort ook wel voorbijkomen.
Bedankt voor het kijken.
gr. Silvia

8 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een super mooie ketting!!! Daar mag je met recht trots op zijn!!!

Groetjes Tinie

heidy zei

Nou het is het wel waard geweest Silvia,hij is erg mooi geworden!
Groetjes Heidy

Desirée-ScrapDees zei

nou ik vind de ketting toch erg mooi geworden. Maar ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is als je zelf niks met sieraden hebt.
En bedankt voor je reactie, ben erg blij met mijn toppertje in huis!

Kaatje zei

wat een werk! ziet er mooi uit!

groetjes,
Annika

Ira zei

Ik vind 'm fantastisch mooi geworden zeg! Mooi straks wanneer je geen col meer hoeft te dragen!! Groetjes, Ira

Lenet zei

mooi zeg, kan me voorstellen dat het heel wat bloed zweet en tranen gekost heeft.

hennie zei

Via via ben ik op je blog terecht gekomen. Je ceaties zien er geweldig uit. Ben gelijk volger geworden.
Hennie

Jannie zei

Wat een prachtige ketting Silvia.
Ik vind het heel knap en crea hoe je die hebt gemaakt.Echt schitterend

groetjes Jannie.