donderdag 24 maart 2011

Lente/Paaskaart


Dit keer heb ik een tapjeskaart gemaakt. Het patroon is afkomstig uit Hobbyjournaal 65. Ik heb gebruik gemaakt van papier uit de lijn Celebrate with Jack & Jill: "Happy Easter Jill" en van papier van Dilly Dally. Het bloemenkonijn is een stempel van Nellie's Choice en is ingekleurd met distress-inkt. Op de tapjes heb ik met brillance inkt vlinders gestempeld en deze met stukjes mica aan de kaart bevestigd. De bloemen zijn gemaakt met een bloemenpons.
Een fijne dag en bedankt voor het kijken.

11 opmerkingen:

hennie zei

Wat een leuke kaart!
Leuk stempeltje.
Hennie

Wil zei

Goedemorgen Silvia,
Via, via ben ik op je blog terecht gekomen, en ik ben gelijk volger geworden. Je maakt hele mooie kaartjes. Ik ga zo gelijk even op zoek ofdat ik het patroon kan vinden.
Verder zou ik het erg leuk vinden al je tijd en zin heb ofdat je dan ook eens bij mij komt kijken.

Fijne dag verder groetjes Wil

heidy zei

Hoi Silvia,wat een geweldig lief kaartje,erg leuk.
Groetjes Heidy

Annemarie en Merit zei

wat een lief kaartje.

Tinie zei

Wat is die leuk geworden, prachtige kleuren ook, een heel lief kaartje!!!

Groetjes Tinie

Martha zei

wat een mooie kaart zeg!! Leuk hoor :)

Ira zei

Wat een schatje, mooi gemaakt hoor! Groetjes, Ira

Andrea zei

Wat een leuk kaartje Silvia. Heb je weer mooi gedaan! Zelf hoop ik van het weekend er weer wat op te zetten, als het lukt:$.

Groetjes,
Andrea

Jopie zei

Hallo Silvia,
Ik ben bij je langs geweest op je blog en ik vind dat je mooie dingen maakt, zo ook deze kaart. Ik hoop dat je ook bij mij eens langs wilt komen op mijn blog.
groetjes, Jopie

Lenet zei

wat een schattig kaartje!

Jannie zei

Wat een geweldig mooi kaartje Silvia.
Heel leuk model en prachtig papier.

Groetjes Jannie.