woensdag 9 maart 2011

Mini lente taartje


Voor dit mini taartje heb ik een springvorm van 15 cm doorsnede genomen. Eerst een cirkel van 10 cm in blauw hierop gemaakt, dit moest het water worden. Daarna heb ik het taartje bekleed met een laag groen en wit fondant. In het midden kruislings 4 inkepingen gemaakt en deze naar buiten toe opengevouwen. Met de plungers Daisy in verschillende kleuren de bloemen uitgestoken en bevestigd met piping gel. De plunger leaf heb ik gebruikt voor de afwerking van de rand. Ik ben aan het "kleien" met fondant gegaan om het eendje, in een vorig bericht had ik deze al eens van Fimo gemaakt, te maken en het visje.

5 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een geweldig geheel, schitterend!!!

Groetjes Tinie

Ira zei

Oh wat beeldig zeg! Bijna zonde om 'm aan te snijden :-) Zo leuk dat je een soort vijvertje hebt gemaakt! Groetjes, Ira

Kaatje zei

wat een gaaf taartje!! Ziet er ook jummie uit!

groetjes,
Annika

Leonie zei

Wat een prachtig lentetaartje Silvia!! :D Het ziet er heel lief en ook lekker uit.

Groetjes,
Leonie.

hennie zei

Wat een geweldig leuk lekker taartje!
Hennie