zondag 13 maart 2011

Vogelhuisje




Dit vogelhuisje heb ik voor op mijn werk gemaakt. Hij heeft als basis een roze kleur gekregen. Hier is cracklepaint overheen gegaan en daarna baby-blauw. Met de patine antiek-wit heb ik de kleur iets verzacht. Vervolgens heb ik hem gepoetst met een koper verf van het merk Aleene's.
Hierna bestempeld met diverse stempels van MD/Eline's huis. De randen van het vogelhuisje heb ik hierna nog aangezet met distress-inkt vintage photo. Hij is verder afgewerkt met diverse poezie-plaatjes en afgelakt met mod podge.

8 opmerkingen:

Tinie zei

Wowww wat een effect, super mooi zeg!!!

Groetjes Tinie

hennie zei

Wat leuk gedaan! IK heb van de week ook vogelhuisjes gemaakt.
Groetjes van hennie
ps werk je bij de clown in arnhem.

Marley zei

Wat een prachtig vogelhuisje! Liefs Marley

Silvia zei

Hennie, inderdaad werk ik bij de clown in Arnhem. Vlgs mij jij in R'dam.

gr. Silvia

Aloesaloes zei

Schitterend! Echt een prachtig vogelhuisje en heel mooi bewerkt. Als ik eens in Arnhem ben, ga ik zeker naar de clown om deze in het echt te bewonderen...

Groetjes, Loes

Monique zei

Hoi Silvia, ik vind het vogehuisje echt heel erg leuk geworden, ik ben zelf bezig geweest met papieren vogelhuisjes maar dit gaat echt een stapje verder hoor. Ik kom hem binnenkort bij je in de winkel bekijken.

Groetjes monique

Martha zei

Hoi Sylvia,
Wat is dit een geweldig mooi vogelhuisje zeg!! Heerlijk lente achtig :)
Groetjes,
Martha

Lenet zei

oo prachtig zeg!!