woensdag 20 april 2011

Babykaart

Doordat er een geboortegolf is geweest op het werk van mijn echtgenoot ben ik nagenoeg door al mijn babykaartjes heen. Vandaag maar weer eens begonnen om de voorraad aan te vullen.


Dit kaartje heb ik gemaakt met het papier uit Eline's babyblok Old Fashioned Nursery van MD. Voor de lace-rand aan de bovenzijde van de kaart heb ik gebruik gemaakt van de border 2 van Nellies Choice. Ik heb verder nog een bloemenpons, een takjespons en diverse stempels gebruikt. Alle randen zijn uitbundig bewerkt met distressinkt Walnut Stain. De afdruk van de Magnolia babystempel is ingekleurd met distress inkt.

Bedankt voor het kijken en nog een zonnige dag!!

7 opmerkingen:

heidy zei

Hoi Silvia,dat kan je wel eens hebben he,haha
Now als ze er allemaal zo uit komen te zien zit het met de baby voorraad wel goed,tis een schatje!
Groetjes Heidy

Ira zei

Dat is nog eens leuk nieuws, een hoop kleintjes die geboren zijn! Wat een beeldig kaartje is dit, heerlijk om naar te kijken! Groetjes, Ira

Annemarie en Merit zei

wat een schattig kaartje prachtige kleuren heb je gebruikt

Jannie zei

OOo wat een schattig lief kaart is dit.

Groetjes Jannie.

Kaatje zei

heel mooi kaartje!

groetjes,
Annika

Gerd@ zei

Eeen geweldig leuk kaartje Silvia!
Groetjes Gerda

Martha zei

Dit is super mooi en lief zeg!!!
Fijne paasdagen en groetjes,
Martha