zondag 5 juni 2011

Ode aan Casablanca

Dit keer heb ik met het nieuwe Graphic papier een dubbele lay-out gemaakt.
Een van mijn favoriete oude films is Casablanca en ik vond het papier hier prima bij passen. De titel "Play it again Sam" is een uitspraak van Rick ( Humphrey Bogart ) en is bedoeld voor zijn pianist Sam.
De foto's heb ik van het internet gehaald. Doordat het papier van zichzelf al vrij druk is, heb ik als embellishments alleen een paar G-sleutels van de snijmallen van MD gebruikt.

4 opmerkingen:

nicolet zei

Prachtig lootje Silvia!!
Groetjes Nicolet

heidy zei

Oh wat gaaf Silvia!
Groetjes Heidy

Willy's creations zei

Dat ziet er heel mooi uit.

Groetjes,Willy

Tinie zei

Wat een schitterend geheel, ben ook helemaal weg van je kleuren die je hebt gebruikt!!!

Groetjes Tinie