zondag 12 juni 2011

Vintage kerstkaart 2

En dit is dan de kaart geworden waar ik in mijn vorige bericht over sprak. Het heeft door drukke werkzaamheden even geduurd voordat ik hem kon plaatsen.

Ik heb hem gemaakt met hetzelfde papier en dezelfde tekst-stempel en alleen de embellishments en de afbeelding verschillen. Het hart van de bloem is aangezet met stickles en natuurlijk is er weer gebruik gemaakt van distress-inkt. De afbeelding komt op de foto enigszins wazig over, maar dat is hij niet.


Weer bedankt voor het kijken en fijne Pinksteren.


gr. Silvia

7 opmerkingen:

Willy's creations zei

Is weer een hele mooie!

Groetjes,Willy

Ira zei

Beeldige kerstkaart Silvia, mooi ook met die grote bloem op de hoek!! Groetjes, Ira

hennie zei

Wauw die is mooi!
Hennie

Tinie zei

Hij ziet er wederom schitterend uit!! Hele mooie kleuren!

Groetjes Tinie

Lenet zei

prachtig zeg ..

Petra zei

wazig of niet ik vind hem geweldig...liefs peet

Riet zei

Wat een schitterende kaart.

Liefs Riet.