woensdag 8 juni 2011

Vintage kerstkaart

Oh oh. Ik loop weer over van inspiratie en heb het potje met tijd nog niet gevonden. Ben vandaag weer aan de kerstkaarten begonnen en heb er zin in.

Het papier is afkomstig van Magnolia en de afbeelding komt van het internet. Het hart van de bloem heb ik gemaakt met een drukknoop. Ooit eens gezien op de blog van Tim Holtz en vond het wel een leuk idee.

Ik ga gauw weer verder met de volgende kerstkaart. De lay-out zit in mijn hoofd en moet snel uitgewerkt worden.

Bedankt voor het kijken en nog een fijne avond.

8 opmerkingen:

hennie zei

Zo jij heb er zin in....Leuk hoor en ja wat de tijd betreft.....Kon je dat maar bestellen...Nee hoor heb niet te klagen ik moet vrijdag nog en ben dan 6 dagen vrij.....
Zie ik je de 26e op de buitendag!!!!
Hennie

Marley zei

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt! liefs, Marley

Tinie zei

Wauwww wat leuk om dit ook voor kerst te gebruiken, ik vind het een schitterende mooie kaart!!!

Groetjes Tinie

Scrapfanaat Peter zei

Hoi Silvia, Mooi deze kleuren combinatie voor je kerstkaart, ja voor je het weet is de kerst al weer in aantocht dus kan je maar niet vroeg genoeg beginnen, deze is in ideregeval erg mooi.

Groetjes Scrapfanaat Peter

Willy's creations zei

Ziet er prachtig uit...ook aan de kerstkaarten...hihi...voor je het weet is het weer kerst..leuk de bloem met drukknop..ga ik onthouden.

Groetjes,Willy

Petra zei

erg mooi geworden deze kerstkaart en ben benieuwd naar de volgende...en als je de " tijd" gevonden hebt stuur mij dan ook even wat minuutjes wil je? liefs peet

Ira zei

Wow Silvia, wat heb je de laatste tijd weer prachtige dingen gemaakt zeg! Sorry dat ik je niet heb bezocht de laatste tijd, maar mijn man en ik waren met vakantie, vandaar. Je kerstkaart is ook al zo beeldig, mooie kleuren hoor! Groetjes, fijn weekend, Ira

Tamara zei

Heel erg mooi kaartje, vooral dat plaatje. En thanks voor de tip met de drukknoop.
Groetjes Tamara