zondag 17 juli 2011

Aan de poets



Deze kaart heb ik vandaag gemaakt en heeft dezelfde lay-out als de vorige kaart. Alleen gedraaid. Het papier is uit het paper bloc Sweet Fairy van Prima Marketing. De tekst stempel is van MD en de Lola stempel van Pipoos. Afdruk is weer ingekleurd met distress inkt.

Deze kaart is voor op mijn werk en de bedoeling was dat hij de tekst Holiday is over, lets get back to work zou krijgen. Helaas kon ik deze niet mooi op de kaart krijgen dus dan maar Koester een mooi moment.

12 opmerkingen:

Riet zei

Wat een leuke kaart Silvia.

Liefs Riet.

hennie zei

Hij is leuk!
Hennie

Martha zei

Mooi kaartje Sylvia!!
Groetjes,
Martha

nicolet zei

Wat een leukerd! En het stempeltje is ook gaaf zeg!
Groetjes Nicolet

Kaatje zei

heel leuk!

groetjes,
Annika

Amanda zei

Heerlijke kaart!

liefs Amanda

Ira zei

Hij is grappig je kaart! Leuk hoor! Groetjes, Ira

chantal en sygrid zei

schitterende kaart silvia
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Frea zei

Hoi Silvia, leuke kaart zeg, alhoewel ik dit soort moment niet bepaald als 'mooi' zou bestempelen hihi!! Groetjes, Frea

Frosien zei

Hallo Silvia, wat leuk dat je volger bij mij geworden bent, ik waardeer dat heel erg. Ik hoop dat je regelmatig eens aan komt en een leuke reactie achterlaat. Jij maakt leuke kaarten en ik had je nog niet eerder ontdekt, alle reden om ook volger bij jou te worden. Ik wens je veel knutselplezier en tot een volgende keer. Groetjes frosien

Willy's creations zei

Dat ziet er heel leuk uit.

Groetjes,Willy

Andrea zei

Wat een leuk kaartje Silvia.

Groetjes,
Andrea