zaterdag 16 juli 2011

Congrats to you



Deze kaart heb ik gemaakt om mijn voorraad verjaardagskaarten maar weer eens aan te vullen.

De lay-out is afkomstig uit de Cards Only, ik heb hem alleen gespiegeld. Het dessinpapier is afkomstig uit de vintageblokjes van de Action. De stempel afdruk is ingekleurd met distress-inkt met uitzondering van het gezichtje etc. Hiervoor gebruik ik tegenwoordig de Copic E00, skin white. Alles is weer aangezet met distressinkt vintage photo. De tekst-stempel is een combi van diverse merken en de pareltjes zijn gemaakt met de pearl-pen. Het lint is een restant uit mijn naaidoos.

7 opmerkingen:

Tamara zei

Heel erg mooi kaartje Silvia.
Alles goed bij jullie?
Groetjes Tamara

nicolet zei

Prachtig! Mooie papiercombinatie!
Groetjes Nicolet

hennie zei

Wat een mooie kleur!
Hele leuke kaart.
Ik heb je niet gezien op de buitendag! Heb ik niet goed opgelet zeker. Jammer was wel leuk om je in het echie te ontmoeten.
Groetjes van hennie

chantal en sygrid zei

schitterende kaart silvia
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Ira zei

Mooi kaartje en prachtig qua kleur! Groetjes, Ira

Andrea zei

Wat een super lief kaartje Silvia. Heb je mooi gedaan.

Groetjes,
Andrea

Riet zei

Schitterende kaart Silvia,zo leuk die stempel,mooi ingekleurd.
Prachtig papier gebruikt.

Liefs Riet.