woensdag 13 juli 2011

Just married



Eindelijk weer een berichtje van mij. Voel me bijna schuldig dat ik al een maand lang niets gepost heb. Maar.....nu heb ik vakantie, dus maar eens lekker aan de slag. Tja, wat moet je anders als de regen met bakken naar beneden komt vallen.

Deze kaart heb ik gemaakt voor een collega van mijn man die in augustus in het huwelijksbootje stapt. Het is een eenvoudige kaart geworden, geheel in de stijl van de uitnodiging.

Het gebruikte papier is afkomstig van Creamotion en is bewerkt met stempels van de Action en distressed met Pumice Stone. De harten zijn gesneden met een nestie.


7 opmerkingen:

Lia zei

Supermooie kaart, chique uitstraling,

groetjes Lia

heidy zei

Geweldig Silvia!
Groetjes Heidy

hennie zei

Mooi juist zo,n strakke kaart.....
Hennie
Fijne vakantie...
hennie

Riet zei

Wat een prachtige kaart Sylvia.

Liefs Riet.

Ira zei

Heel slim om juist met dit weer je hobbykamer in te duiken! Hij mag er zijn! Mooi ook de tekstachtergrond. Groetjes, Ira

chantal en sygrid zei

schitterende kaatr silvia
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Kaatje zei

heel mooi kaartje!

groetjes,
Annika