vrijdag 22 juli 2011

Labelkaart



Deze labelkaart heb ik gemaakt voor een collega die in mijn vakantie jarig is. Kan hem nu plaatsen, want als het goed is komt hij vandaag bij haar binnen. En omdat ze moet werken kan ik hem nu al plaatsen.

De label is een kraftlabel die ik heb bewerkt met distressinkt vintage photo. Hij is daarna versierd met stempels van Avec waarbij paspoppen voorop staan. Ik heb een stukje golfkarton van een doos afgetrokken en ook deze bewerkt met distress inkt. Daarop heb ik een stukje oud kant geniet en het geheel vastgezet op de label. Het kaartje van de 2 dames is afkomstig uit een vel een Graphic 45.

10 opmerkingen:

Petra zei

helemaal mijn ding wat je hebt gemaakt, super mooi...liefs peet

Martha zei

Wow, dit is schitterend zeg!!
Groetjes,
Martha

Lia zei

Wow helemaal top, prachtig gemaakt,

groetjes Lia

Frosien zei

Een mooie kaart in vintage style, leuk afgewerkt en de stempel past er precies bij deze style. Groetjes frosien

heidy zei

Wow Silvia wat mooi ,zal ze erg blij mee zijn!
Groetjes Heidy

Ira zei

Heel erg gaaf! Mooie kleuren en helemaal vintage! Groetjes, Ira

chantal en sygrid zei

schitterende kaart silvia
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Riet zei

Ohhh wat schitterend gemaakt Silvia.

Liefs Riet.

Andrea zei

Mooi gemaakt hoor.

Liefs,
Andrea

Kaatje zei

heel mooi kaartje!

groetjes,
Annika