zondag 24 juli 2011

Speciaal voor jou


Maar weer een kaartje gemaakt om de voorraad aan te vullen. Als het weer zo blijft heb ik straks voldoende kaarten voorradig.
Ben maar eens in mijn voorraad papier gedoken en heb besloten dat daar maar eens in opgeruimd moet worden. Er ligt voldoende "oud" papier om mee vooruit te kunnen. Ik heb bij voorbeeld een voorraad kerstpapier waar je U tegen zegt.
Dus .... de komende tijd maar weer wat kerstkaarten hiermee maken voordat de nieuwe lijnen binnen mijn bereik zijn :)

10 opmerkingen:

heidy zei

Hoi Silvia,wat een leuk kaartje!
Ik begrijp niet hoe jullie aan al dat papier komen,ik heb helemaal niet zoveel hihi
Groetjes Heidy

Willy's creations zei

Mooi hoor...heb hier ook bergen papier..ook aan het opmaken.

Groetjes,Willy

Amanda zei

ooooch wat een mooi kaartje Sil, prachtig, enne succes met het opruimen van je papier, ben sinds een tijdje ook weer aan het opmaken ipv aan het bijkopen;-)

liefs Amanda

Ira zei

Schattig kaartje! En weet je wat het voordeel is van door je "oude papiercollectie" bladeren? Dat je denkt: "Hé, dat heb ik ook nog!" Ben benieuwd wat je weer gaat bedenken! Groetjes, Ira

chantal en sygrid zei

schitterende kaart silvia
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Riet zei

Wat een schitterende kaart Silvia.

Liefs Riet.

nicolet zei

Het is een supergaaf kaartje geworden!
Erg leuk ook zo´n doorkijkje.
Groetjes Nicolet

Kaatje zei

wat een sweetie!

groetjes,
Annika

Andrea zei

Wat een lief kaartje Silvia. Heel mooi gedaan.

Groetjes,
Andrea

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Mooi papier ook.

Groetjes Astrid.