zondag 7 augustus 2011

Een ijsblauwe Kerst

Dit keer een simpele kaart. Ik heb ijsblauw cardstock voorzien van een achtergrond stempel van Viva, gestempeld met embossinginkt en bewerkt met clear embossingpoeder. Daarna ben ik met Tsukineko Brillance inkt in de kleur Moonlight white over de kaart heen gegaan.

Om de kaart verder af te maken heb ik de kaart gedecoreerd met Spellbinders presto punch sterren en deze voorzien van blauwe strass steentjes van MD. Nog een tekst stempel erbij en de kaart is klaar.

12 opmerkingen:

hennie zei

Wat een leuke kaart...En een leuk idee voor de achtergrond zo te doen....

Ans S. zei

Prachtige kerstkaart, Silvia.
Mooie achtergrond, leuk gemaakt.

Groetjes Ans

Yvonne zei

"Simpel" maar wel heel erg mooi.
Het weglaten van dingen is ook een hele kunst.
Groetjes Yvonne.

Lenet zei

ooo gaaaf zeg!!

Amanda zei

Wat een prachtige achtergrond, schitterend gedaan en om die tot zijn recht te laten komen heb je hem strak en simpel gehouden, helemaal goed!

liefs Amanda

chantal en sygrid zei

schitterend kaartje silvia
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Ira zei

Prachtige achtergrond heb je gemaakt, dat ijsblauw ziet er fantastisch uit!

Riet zei

Wat een prachtige kaart Silvia.

Liefs Riet.

Scrapchickies zei

Less is more! Ik vind het zo knap als mensen een strakke kaart kunnen maken! Ik vind hem helemaal top! Groetjes Joyce

Annemarie en Merit zei

wat een prachtige ijsblauwe kaart heel mooi!!!

Kaatje zei

mooi gedaan!

groetjes,
Annika

Andrea zei

Zo, alvast aan de kerstkaarten begonnen. Mooie hoor!!!

Groetjes,
Andrea