zondag 30 oktober 2011

2e kado doosje

En nog maar 1. Ook dit doosje is weer uit 1 vel cardstock gemaakt en gedecoreerd met het papier van Graphic 45. De roset heb ik gemaakt van een strook cardstock van 3 cm breed en 30 cm lang, die ik eerst heb voorzien van een scallop rand met de randpons van Fiskars. Daarna heb ik hem op de Scor-pal gevouwen om de 1/2 cm. De uiteinden daarna op elkaar geplakt, platgedrukt en op een scallop cirkel geplakt. Op de voorzijde een kleine scallop cirkel met de tekst en hij is klaar.

Inmiddels heb ik toch maar de rozet stans van Tim Holtz besteld. :) Dat gaat toch iets makkelijker.

Nu eerst maar weer eens kerstkaarten voor mezelf maken want alle creaties met het mooie papier van Graphic 45 zijn voor mijn werk.


6 opmerkingen:

Crea Gea zei

Prachtig doosje en je rozet is heel mooi

Groetjes Gea

Lia zei

Schitterend doosje en je rozet is toppie,

groetjes Lia

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Silvia.

Liefs Riet.

heidy zei

Prachtig doosje Silvia en die hier onder is geweldig mooi!
Groetjes Heidy

Ira zei

Schitterend doosje, gemaakt van prachtig papier, ook je rozet is top! Groetjes, Ira

Martha zei

Heel mooi gedaan. Wat een werk, die roze, maar is wel super gemaakt!
Groetjes,
Martha