zaterdag 15 oktober 2011

50



De laatste weken heb ik weinig tijd gehad voor mijn blog en om jullie creaties te bekijken. Maar.., dit weekend hoop ik even tijd vrij te kunnen maken voor jullie.

Hier lopen op dit moment namelijk diverse opdrachten door elkaar heen. Allerlei tasjes gevuld met materialen voor Sint surprises en Kerst creaties. Alle tasjes voorzien van briefjes zodat ik weet welk tasje ik moet pakken voor welke creatie. Altijd wel een hele leuke tijd, maar vooral druk. Ik loop dan over van inspiratie voor surprises en heb het "probleem" dat er dan telkens weer een leuk idee bij komt.

Toch heb ik tussen de bedrijven door nog even de tijd gehad, eigenlijk gewoon gemaakt, om een kaart voor mijn schoonzus te maken. De dame in kwestie speelt op de camping altijd graag bingo dus kwam mijn stempel wel heel goed van pas.

Het idee voor deze kaart is afkomstig van een kaart die in de laatste Cards Only heeft gestaan.

8 opmerkingen:

Ira zei

Gave kaart Silvia! Ik zal maar niet vragen hoe jong je schoonzus wordt, ha ha ha! Alles mooi op elkaar afgestemd, ja ja, BINGO! Groetjes, fijn weekend, Ira

chantal en sygrid zei

schitterende kaart silvia
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Lia zei

Geweldige toepasselijke kaart, heel leuk bedacht,

groetjes Lia

Ans S. zei

Mooie kaart voor je schoonzus.

Groetjes Ans

Amanda zei

Mooie kaart Sil, lekker robuust!

liefs Amanda

Lenet zei

prachtig , heel mooi zo dat zwart/ wit.

Riet zei

Wat een prachtige kaart Silvia.

Liefs Riet.

Crea Gea zei

Een superleuke en toepasselijke kaart

Groetjes Gea