woensdag 4 april 2012

Geurkussentje


Dit is/wordt de eerste kerstcreatie van dit jaar. Een geurkussentje met een heerlijke potpourri met kaneellucht.

Het patroontje is afkomstig van de blog steekjes & kruisjes en heb ik een beetje aangepast. Ik twijfel alleen nog aan het stofje dat ik erachter ga maken. Deze stippelstof van Tilda of ga ik toch op zoek naar een lapje fijn geruite rode stof. Zolang ik er niet zeker van ben, blijft hij gewoon zo liggen. Mijn volgende project(en) zullen de rode en groene elfenschoentjes worden naar het patroon van de koningssloffen.

Suggesties voor het stofje achter mijn geurkussentje zijn van harte welkom.

Bedankt voor het kijken en een fijne dag.

5 opmerkingen:

Marley zei

Super mooi!!

Ira Huberts zei

Gaaf borduurwerk Silvia en die kaneel dat klinkt wel erg lekker, perfect voor de Kerst!

Amanda zei

wauw wat mooi, en volgens mij kan het alletwee hoor ruitje of stippel.

gerrie zei

En mooi borduurwerkje, volgens mij kan het ook alle 2 hoor de stofjes!!
Groetjes Gerrie

riakaartenencreaties zei

Wat een prachtig borduurwerkje,en het gestippeldestofje is er prachtig bij.
Groetjes ria.