woensdag 16 mei 2012

12 Boxes of Christmas: Box 1, ornament 1


Tussen mijn eigen kerstdecoraties door, ben ik ook nog eens bezig met een megaproject voor op mijn werk.

Ik heb namelijk bedacht om dit jaar een 12 boxes of Christmas project te doen. De 1e box wordt een gepimpte zes-vaks theedoos gevuld met kerstornamenten. De theedoos staat te drogen na zijn 1e verfbeurt, dus dan maar aan de slag met de ornamenten.

Dit is het eerste ornament. Een klein geborduurd ornamentje met een kerstboompje en aan de achterzijde afgewerkt met vilt. Alle ornamenten worden voorzien van een ophanglus zodat ze echt bruikbaar zijn als boomhanger. Het patroon van de kerstboom is afkomstig van http://marijke-steekjeskruisjes.blogspot.com/. De letters zijn uit het boek Borduren in kruissteek.

Vanaf 1 juli gaat de 1e box de winkel in en dan komt er twee wekelijks 1 bij. Dus ik moet er nog even flink tegenaan.

2 opmerkingen:

heidy zei

Wat een leuk idee Silvia!
Groetjes Heidy

Colinda zei

Dapper hoor!! Zal ik dan toch maar eens mijn kerst dienblad af gaan maken? Durf niet te zeggen hoeveel jaren die al ligt te wachten :) Succes en ik ben benieuwd naar de volgende. Geniet van je (vrije) dag, Colinda