woensdag 2 mei 2012

"Kerst"vogeltjes Eline's Huis


Deze vogeltjes zijn gemaakt naar een patroon uit het boek van Eline's Huis.

Om straks voldoende vogeltjes in mijn kerstboom te hebben, ben ik alvast begonnen. De vogeltjes zijn gemaakt van wolvilt en met de festonsteek zijn de onderdelen aan elkaar vastgezet. De oogjes zijn gemaakt met een zwarte pearlpen van Viva. Een transparant ophangoog, eigenlijk bedoeld voor vouwgordijnen, en een rood organzalintje maken de vogeltjes klaar voor de boom. Voorlopig hangen ze gezellig op mijn slaapkamer in een door mijn man gemaakte kaartenboom uit een Tilda boek en wachten ze geduldig op uitbreiding.

Bedankt voor het kijken en ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.

4 opmerkingen:

Riet zei

Ohhh wat leuk gemaakt Silvia.

Liefs Riet.

Debby zei

Je hebt nog heel wat vogeltjes te maken voordat je er een kerstboom mee gevult hebt. heel verstandig dus om er optijd mee te beginnen.

Liefs Debby ♥

Ira Huberts zei

Wat zijn ze léuk Silvia! Zo te zien heb je er veel plezier in gehad om ze te maken, er gaan er vast nog meer volgen! Groetjes, Ira

Jolanda zei

Goedemorgen Silvia,

Leuk dat je meedoet met mijn Candy voor de Trouvaille machine op www.noortje-design.blogspot.com! Kom je vanavond even terug om te kijken of je gewonnen hebt?

Liefs,
Jolanda