vrijdag 18 mei 2012

Rode Elfenslofjes


Het onafgemaakte project: de rode elfenslofjes.

Gemaakt van dik vilt en met dunne wol gefestoneerd. Natuurlijk horen er op elfenslofjes belletjes. En dat was nu net het onafgemaakt eraan. Wist dat ik ze in huis moest hebben, maar waar? Nadat ik mijn naaikoffer op de kop had gezet kwamen ze te voorschijn. Direct maar vastzetten op de slofjes en zo is er weer een onafgemaakt project klaar.

Nu eerst maar weer verder met de ornamenten voor box 1 van de 12 boxes of Christmas.

4 opmerkingen:

Ira Huberts zei

Oh Silvia wat énig die slofjes! Ik zie er al helemaal van die leuke elfjes in ;-) Prachtig! Groetjes, Ira

Colinda zei

Wat zijn ze lief!! Een gezellig weekend, Colinda

Nathaly zei

Schattige slofjes, Silvia. dat is nou eens leuk om te maken, zeg. En de bellen maken het inderdaad helemaal af. Ook je andere winterstukken zijn leuk, het merklapje, het kussentje en de vogeltjes van Eline. Heel leuk. Nathaly

Jacqueline zei

Hoi Silvia, leuk dat je volger geworden bent, ben meteen jouw blog gaan bekijken. Deze elfenslofjes vind ik erg schattig, ik ga jouw ook volgen. Succes met je volgende projecten. Groetjes,Jacqueline