zondag 13 mei 2012

Update geurkussentje


Een van de, onafgemaakte, projecten was het borduurseltje voor het geurkussentje. Hij heeft nu een stoffen achterkant gekregen met het rood-wit gestippelde Tilda stofje. Gevuld met wat kaneel-potpourri ligt hij nu heerlijke kerstgeurtjes te verspreiden op mijn slaapkamer. Volgende "kerst" projecten die afgemaakt moeten worden zijn nog de Tilda kerstman en 2 paar elfenslofjes.

Vanmiddag is iedereen weg naar de sportvereniging en op bezoek bij vrienden en dan ga ik denk ik maar eens beginnen met de elfenslofjes. Filmpje aan ( kan ik onderhand wel dromen, maar hij blijft leuk), onderdelen van de slofjes op schoot en dan maar festonneren.Misschien nog een stokbroodje Franse kaas en een rood wijntje erbij en mijn middag kan niet meet stuk.

Weer bedankt voor het kijken en nog een fijne zondagmiddag.

2 opmerkingen:

Elly zei

Een mooi geurkussentje,heerlijk als je weer iets af hebt wat er maar lag......Geniet van je heerlijke middag,

groetjes Elly

Colinda zei

Wat een leuk kussentje en die twee poppetjes ernaast zijn super lief. Heb ook nog een onafgemaakt kerstproject elk jaar neem ik me voor om het af te maken maar dan is het zo weer kerst en dan verdwijnt die toch weer op mijn plank. Groetjes Colinda