zondag 17 juni 2012

Muizentaartjes



Ik heb via haar blog al even kennis mogen maken met haar mooie creaties. En toen ik deze muizentaartjes in HH nr. 167 zag staan, stonden ze al direct op mijn to-do list.

Maar, ik vond ze zo leuk dat ze al snel bovenaan mijn lijst terecht kwamen.

En dan wordt het een tussendoor project. Stofjes vast halen bij de stoffenwinkel en het patroon ook maar vast uitsnijden. In mijn enthousiasme ben ik toen maar gewoon doorgegaan. Kantjes en lintjes uitgezocht en beginnen maar.

En zie hier het resultaat. Twee muizentaartjes in vintage kleuren.100% handwerk, want er komt geen naaimachine aan te pas.

Het patroon van deze muizentaartjes is van de hand van Marijke van Ooijen. Op haar blog: http://marijkevanooijen.blogspot.nl/, staan fantastische creaties en het is zeker de moeite waard om daar eens te gaan kijken.

Bedankt voor het kijken en nog een fijne dag.

9 opmerkingen:

riakaartenencreaties zei

Ze zijn prachtig je taartjes.
En helemaal mooi de kleuren combinaties.
Groetjes ria.

heidy zei

Oh wat zijn leuk,geweldig gemaakt Silvia,wat ben je toch een duizendpoot!
Groetjes Heidy

Colinda zei

Wat zijn ze leuk!!! En geweldig hè, al die mooie creaties van Marijke, herken meteen haar stijl. Neem graag een kijkje op haar blog! Een gezellige avond, Colinda

hennie zei

Hallo silvia
Ziet er super uit zeg!
Hennie

Riet zei

Ohhh wowww Silvia,wat prachtig gemaakt.
Die zijn echt lief.

Liefs Riet.

Ira Huberts zei

Enig énig Silvia! Vind ze om op te (vr)eten zo leuk! Gave kleurtjes heb je gebruikt, passen zo in elk interieur. Eens op zoek naar het patroontje, want ze zijn volgens mij supergaaf om te maken! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.com

Daphne zei

Ach, wat een schatjes zeg!!

Ik heb je een nominatie gegeven voor de SunShine award.
Ik vind jou blog nl erg leuk en heel veelzijdig!!
Kijk je even op mijn blog hoe het werkt?!
Lieve Groet, Daphne

Danoesja zei

Hoi Silvia

Wat een schattige muizentaartjes, mooie kleurtjes heb je gebruikt. Ze staan ook nog op mijn to-do lijstje. Ik heb het boek van Marijke ook en kan er zo heerlijk in wegdromen, alles is prachtig wat erin staat.
Ik heb verder nog op je blog rondgekeken en zie prachtige creaties.

Lieve groetjes
Danoesja

Jolanda zei

o wat een schatjes.....