maandag 11 juni 2012

Ode aan Beethoven



Een ode aan Beethoven. Dat was wat ik direct in deze stempelset van MD zag.

Deze kaart is gemaakt met het dessinpapier uit het paperbloc La Musique, natuurlijk ook van MD. Naast de nieuwe producten van MD heb ik een creatable van de G-sleutel gebruikt en een snijmal van Nellie Snellen.

Nadat ik alle afdrukken heb uitgescheurd, heb ik alles weer aangezet met distress inkt vintage photo.

De afbeelding van Beethoven is een schets die ik van het internet heb afgehaald en heel toepasselijk vond. Hij is op gewoon printerpapier afgedrukt en op kleur gebracht met vintage photo.

5 opmerkingen:

Lia zei

Schitterend mooie kaart heb je gemaakt,
groetjes Lia

Colinda zei

Deze is ook alweer zo mooi!!! En gaaf ook met die afbeelding van Beethoven erbij. Mijn radartjes waren al aan het werken kon me niet herrineren dat ik die had gezien op het bloc of stempelset. Past er perfect bij. Een gezellige dag, Colinda

heidy zei

Wat gaaf Silvia!
Groetjes Heidy

Ira Huberts zei

Gewéldig gemaakt Silvia, prachtig met al die bijpassende elementen, helemaal top!! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.com

Riet zei

Wat een prachtige kaart Silvia.

Liefs Riet.