zondag 1 juli 2012

12 Boxes of Christmas: Box 1 ornament 6 en eindresultaat


Op 1 juli moest Box 1 van mijn 12 Boxes of Christmas klaar zijn en op het nippertje heb ik het gered.

Lijzig Liesje is gemaakt van Tilda stof en vilt. Haar wiebelbeentjes zijn gemaakt van rood lint en haar voetjes worden warm gehouden door wolwitte viltlaarsjes. Een warme, gebreide sjaal en muts zorgen ervoor dat ze het niet koud zal krijgen.

Zij houdt het toezicht over de overige ornamenten en zit trots in Box 1.

En dit is het eindresultaat geworden. De theedoos is eerst wit geverfd en toen met de stempels uit de winterserie van Eline's Winterhuis bestempeld en met rood embossingpoeder bewerkt.


Weer bedankt voor het kijken en nog een fijne avond.

5 opmerkingen:

Ira Huberts zei

Oh wow, wat is het eindresultaat toch prachtig geworden Silvia! Helemaal te gek!! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.com

Colinda zei

Helemaal leuk!! Dapper hoor 12 boxes, ben benieuwd naar de volgende. Succes en een gezellige avond, Colinda

paula zei

wat een ontzettend leuk kerstpopje
in een mooie box ga je er hier 12 van maken (verschillend?)
ik zag ook net je muistaartjes met hh ? kan je mij ook zeggen waar ik het precies kan vinden
Maak voor mijn moeder altijd iets met muisjes omdat ze in haar oude huis wel eens echte muisjes in haar huis had lopen
Deze zijn wel heeeel erg leuk
groetjes paula

Silvia zei

@ Paula

Dit was het grootste project van de 12 Boxes of Christmas. De overige kado dozen zullen een iets eenvoudiger ontwerp hebben.

gr. Silvia

Danoesja zei

Hoi Silvia

Dit is een heel erg mooie pop en een prachtige gevulde kerstdoos.
Succes met de volgende uit de serie.

Lieve groetjes
Danoesja