zondag 8 juli 2012

Prettige Feestdagen


Dit 'lekkere" weer is natuurlijk perfect hobbyweer!

Vandaag heb ik deze kaart afgemaakt. Hij lag een tijdje te wachten omdat ik geen aslan en belletjes meer in huis had.

Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van linnen borduurstof als achtergrond en deze voorzien van geborduurde sneeuwsterretjes. Gewoon lekker makkelijk uit de losse hand.

De stof is met behulp van aslan op de kaart geplakt. Om de kaart af te maken heb ik hem voorzien van een rode rijgrand en een vilten ster. De tekst is gestempeld met Adirondack.

Ik heb hem gemaakt voor op mijn werk. Hij krijgt nog een broertje zodat ik er een kubus mee kan vullen.

7 opmerkingen:

Ira Huberts zei

Kijk, en dit noem ik nou een aparte kerstkaart Silvia, die is ├ęcht origineel met al die fijne stiksteekjes, je hebt zelfs gedacht aan de sneeuwvlokjes! Gaaf hoor! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.com

riakaartenencreaties zei

Je kerst creatie is prachtig.
En mooi met de viltster.
Groetjes ria.

Nathaly zei

Hi Silvia, zo grappig om op dit moment kerstkaarten te zien. Maar je kunt niet te vroeg beginnen. Je blog is zo mooi! De theedos is PRACHTIG!!! Wat een mooi project zeg. En die muizetaartjes....Super! Nathaly

Danoesja zei

Hoi Silvia

Wat een mooie stijlvolle kerstkaart, leuk idee om er op deze manier een te maken.

Lieve groetjes
Danoesja

hennie zei

Wauw wat een leuke kaart....
Is weer eens wat anders als de stempel en plaatjes.....
Groetjes van hennie

Riet zei

Wat mooi gemaakt Silvia.

Liefs Riet.

Colinda zei

Geweldig!!! Erg leuk die belletjes aan de ster! Een gezellige dag, Colinda