zondag 5 augustus 2012

Barney


Dit is Barney. Een Dino die jaren terug, ongeveer 15 jaar geleden, op de BBC een programma had en mijn kinderen de eerste woordjes Engels leerde.
Voor mijn kinderen was dat een feest, want ze mochten tussen de middag met hun bord op schoot naar de TV kijken.

Toen ik in het boekje "Kleine knuffels haken" van Christel Krukkert, Kasper de krokodil zag staan, wist ik dat ik hem voor "Barney" kon gebruiken.

De afgelopen dagen heb ik dus heerlijk in de tuin zitten haken en dit is het resultaat. In tegenstelling tot Kasper mocht hij geen muts op van de kinderen, want die droeg Barney nooit.

Bedankt voor het kijken en een fijne dag.

4 opmerkingen:

heidy zei

Hij is leuk Silvia!!!
Groetjes Heidy

Colinda zei

Wat is die leuk!! Lekker vrolijke kleurtjes. Een gezellige zondag, Colinda

Lia zei

Hij is zeker heel leuk, lekker vrolijk,
groetjes Lia

Yvonne zei

Aaah, wat een dotje.
Groetjes Yvonne.