maandag 20 augustus 2012

Engel op kerstbal


Met het einde van mijn vakantie, is er ook een einde gekomen van mijn fanatieke haakperiode. Net op tijd is deze engel op kerstbal af gekomen.

Natuurlijk ga ik wel door met mijn haakprojecten, alleen moet ik ook weer hoognodig beginnen/verder met de projecten voor de winkel. Die hebben nu 3 weken stil gelegen en er moet nog het een en ander afgemaakt worden.

En ik ben blij dat ik weer aan het werk kan. Al is het alleen al om de airco. Dit zijn voor mij te extreme temperaturen, ik kan er niet meer tegen.

In de schaduw heb ik het afgelopen weekeind deze engel afgemaakt. Gehaakt met Phildar op pen 2,5. Alleen krijg ik hem qua gewicht niet goed verdeeld, tijdens het ophangen zakt de bal scheef. Dan maar niet ophangen, ze krijgt gewoon een ereplekje tussen de andere kerstspullen.

Bedankt voor het kijken en weer een fijne dag.

6 opmerkingen:

Ingrids weblog zei

Hij/zij is leuk geworden, veel succes op je werk.

Groetjes Ingrid.

Danoesja zei

Hoi Silvia

Wat ben jij lekker aan het haken zeg. Erg mooi is deze engel op kerstbal. Ik heb net ook alles van de laatste weken zitten bewonderen en ik vind Flip en Flap zoooo leuk, ook je vilten cupcakes zijn prachtig. Ben al benieuwd naar je volgende creatie.

Lieve groetjes
Danoesja

heidy zei

Wat is ze leuk Silvia en ze straalt over al waar je haar neerzet!
Groetjes Heidy

Tamara zei

wat een leuke engel op die bal. Ben in de vakantie nog in de winkel geweest, was in Arnhem shoppen met Margret en Jolanda van de camping. Jammer dat je er niet was.

Colinda zei

Erg leuk! Jammer hè, vakantie gaat snel voorbij. Wat een bofferds zijn jullie met airco in de winkel, wij zetten allebei de deuren maar open in de hoop op een lekker briesje. Een gezellige dag, Colinda

Aloesaloes zei

Wat is deze leuk!! Erg mooi gehaakt en heerlijk om naar te kijken.
Zakt de bal ook scheef als je een draad door het engeltje heen haalt en het geheel daaraan ophangt?

Groetjes, Loes