zondag 12 augustus 2012

Project in wording


Begin deze week ben ik begonnen aan Flip, Flap en Floep uit Christels Kerstboek (Christel Krukkert). En dit is wat er na een week haken af is. Hopelijk komt vandaag alles af en kan ik hem in elkaar gaan zetten.

Naast deze muisjes ben ik ook al bezig aan de kerstboom en de engel op kerstbal uit dit boekje. Zo gaat dat bij mij nu altijd. Projecten die door elkaar heen lopen. Al mijn haakwerk gebruik ik voor de demonstratie haken ( en breien ) die ik geef op de Open Dag van Pipoos ( fil. Arnhem ) op 15 september a.s.

En als deze door elkaar heen lopende projecten nog niet voldoende zijn, ik ben ook nog begonnen aan een opdracht: een blauwe giraf die op 26 augustus klaar moet zijn voor een babyshower. Gelukkig heb ik nog een week vakantie, dus ik kan er nog even tegenaan.

Weer bedankt voor het kijken en nog een fijne, zonnige, zondagmiddag.

1 opmerking:

Colinda zei

Ziet er leuk uit! Wij hebben het boekje nog niet binnen maar zo te zien is die erg leuk. Vind het er nog steeds superleuk uit zien maar ga me er toch niet aan wagen. Geniet van je laatste weekje vakantie en succes met het maken van de voorbeelden, Colinda