maandag 10 september 2012

Sint, Piet en Amerigo


Helemaal in de ban van het haken ben ik begonnen aan de gelukspoppetjes. Op verzoek van mijn "PABO" dochter allereerst maar Sint en zijn makkers gemaakt. Wel leuk hoor, die kleine projectjes tussendoor. Lekker snel en je kunt hierbij mooi al je restjes katoen opmaken.

Morgen komt het boekje Kerstballen haken in de winkel binnen, dus dan moeten de gelukspoppetjes even wijken. Zaterdag verzorg ik op de Open Dag bij Pipoos Arnhem de demo Haken (en breien) en dan wil ik flink uitpakken. Morgen en woensdag ben ik nog vrij en dan wil ik minimaal 6 kerstballen afhebben.

Vandaag dus maar even flink aan de poets geweest zodat ik me de komende 2 dagen volledig kan richten op de kerstballen.

Weer bedankt voor het kijken en nog een fijne dag.

4 opmerkingen:

Lia zei

Leuk gemaakt, zeg, nou nog even hoor, zag de pepernoten en taaitaai alweer in de supermarkt liggen,
groetjes Lia

Colinda zei

Wat zijn ze leuk hè,mijn zus had deze vorig jaar voor in de winkel gemaakt. Succes met de demo zaterdag en ik hoop dat het lukt met je kerstballen, Wij moeten nog tot donderdag wachten. Altijd leuk als er weer nieuwe dingen binnen komen. Een gezellige (haak) avond, Colinda

Danoesja zei

Hoi Silvia

Wat zijn ze toch cute, ik vind Amerigo zoooo leuk. Helaas is haken niet mijn ding.
Succes met je kerstballen en veel plezier a.s. zaterdag bij de demo.

Lieve groetjes
Danoesja

Amanda zei

Ooohw leuk zeg en succes met de kerstballen!

liefs Amanda