dinsdag 18 september 2012

Waar is mijn keukentafel?


Ergens onder mijn hobbyspullen. Vandaag lopen er allerlei projecten door elkaar heen. Sinterklaas surprises worden in de verf gezet en de Cricut snijdt, met verlengsnoer, op de salontafel figuren en letters uit. Tussen de bedrijven door maak ik ook nog even met de nieuwste Tilda producten kaarten, labels en kado-doosjes.

Het hele huis stinkt naar de terpentine, want ondertussen staan er ook nog enkele glazen potjes te drogen.

En ik? Ik voel me helemaal in mijn sas. Mijn seizoen is weer begonnen. Op de achtergrond klinkt ouderwetse kerstmuziek met de rustgevende stem van Bing Crosby en mijn brein draait op volle toeren. Het lijkt wel of het potje met idee-en is open getrokken. Ze blijven komen.

Zo! De koffie is op en ik moet weer verder. Ergens zal er vanavond toch ruimte moeten zijn om te eten.

Vanaf morgen zien jullie de 1e projecten van deze vruchtbare dag verschijnen.

2 opmerkingen:

Daphne zei

Hi hi, nou je maakt me wel nieuwsgierig hoor.
Succes en voor straks, eet smakelijk ;-)
Groetjes, Daphne

Colinda zei

We kunnen toch ook niet stilzitten op onze vrije dag! Ben benieuwd, tot morgen!! Colinda