donderdag 11 oktober 2012

Krasse Karel en stoere Stijn


Tijdens de Feestweek bij Pipoos doe ik op donderdag 18 oktober de make & take "ik leer breien/ik leer haken".

Als voorbeeld maakte ik met de tricotsteek Krasse Karel voor het leren breien en voor het haken maakte ik met de vastensteek Stoere Stijn. Beide figuren worden beschreven in de boekjes Ik leer Haken en Ik leer Breien van Lucinda Guy & Francois Hall.

Krasse Karel en Stoere Stijn worden gemaakt van rechte lapjes en met vilt worden de pootjes, vleugels en overige delen gemaakt. Nog een knoopje als pupil en klaar zijn ze.

Weer bedankt voor het kijken en nog een fijne dag.

2 opmerkingen:

riakaartenencreaties zei

Ik vind ze beide erg leuk.
Leuke afwerking met het vilt,groetjes ria.

Colinda zei

Grappig beestjes!! Succes met de make & take en een gezellige feestweek!!
Colinda