dinsdag 13 november 2012

Gelukspop Piet


Mam, kun jij voor mij.....

Direct nadat ik de gelukspoppetjes Sint en Piet had gehaakt kwam de vraag. Ik wil Pieten in het groot hebben voor in de klas Mam. Kun jij ze maken, maar ze moeten wel voor 19 november klaar zijn. De eerste is klaar, gehaakt met haaknaald 10, en 25 cm groot geworden. De 2e Piet ga ik ook nog wel redden, maar Sint zal toch echt moeten wachten tot volgend jaar.

En alsof ik het nog niet druk genoeg heb, kwam van mijn andere dochter de vraag of ik niet "even" een gedicht en een surprise kan maken. Het gedicht moet volgende week al klaar zijn en de surprise die week daarop.

En dan stuurt zoonlief ook nog even een sms-je of ik wil zorgen dat er een Barbapapa kaart klaar is voor vrijdag. Tja, en dan zeg je geen nee. Dus ik ga vrolijk verder op de turbodrive en probeer aan alle wensen van mijn kinderen te voldoen.

Of er ook nog tijd voor mezelf overblijft? Ach, vanavond zit ik alleen thuis en ga dan lekker met een wijntje en een stukje Franse kaas op de bank hangen. Kerstfilmpje op en dan kom ik weer helemaal tot rust.

Leuk dat je weer even langs bent geweest en nog een fijne dag.

3 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Sylvia,

Wat is je Pietje grappig geworden, ziet er mooi uit en..wat een wensen die vervuld moeten worden..je bent toch zeker Sinterklaas niet...haha..
Succes met de (leuke) klusjes...

Liefs van Ans

Colinda zei

hihihi, succes met alles en vanavond lekker van je film genieten hoor! Colinda

Jeanine zei

Wat een leuk Pietje! Jij gaf hem handjes... mooi;

Groetjes,
Jeanine