maandag 5 november 2012

Kerstsok (je)


Onlangs kocht ik bij het Kruidvat het boekje Kerstversieringen haken voor € 3,99. Dit kerstsokje is het eerste dat ik er uit haakte en sokje 2 is al halverwege. Een leuk klein projectje om even tussendoor te haken. Inmiddels liggen ook de onderdelen voor het kadodoosje bijna allemaal klaar.

Het boekje sprak me vooral aan door het rendier op de voorkant. De katoen hiervoor ligt inmiddels klaar. Er zijn alleen iets teveel projecten die nog even voorrang hebben, maar hopelijk krijg ik hem nog wel klaar voor 25 december! Tja, en dan bedoel ik dus wel 2012.

Mijn "haakmanie" is nog niet voorbij. Heb inmiddels mijn oog ook al laten vallen op het boekje Amigurumi & forest friends. Wordt vervolgd dus.

Weer bedankt voor het kijken en nog een fijne dag.

6 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Sylvia,
Dat rendier Ziet er inderdaad heel grappig uit..maar de sokjes zijn ook leuk..ben weer heel benieuwd naar je volgende creaties..

Liefs van Ans

Tammie br zei

Leuk is het boekje he, ik heb ze allebei gekocht ook die ballen breien die ze hadden liggen.

Heb inmiddels de sneeuwpop en een kransje gemaakt.
volgende wordt het kadodoosje

Plony zei

Leuk dat je even langskwam op mijn blog en dankjewel voor je complimentje! Ik heb hier ook even rondgesnuffeld en wat heerlijk om zoveel diversiteit te zien hier in jouw creaties. Ik zag dat je bij een hobbywinkel werkt......ooooo ben ik even jaloers zeg!
Lieve groetjes, Plony.

heidy zei

Erg leuk Silvia!!
Groetjes Heidy

Colinda zei

Leuk boekje! Klinkt bekend, ben zondag wel gezellig naar de beurs geweest maar heb helemaal niks gekocht. Heb ook nog zoveel liggen en ook nog van alles te doen. Wat een luxe hè. Een gezellige dag, Colinda

Amanda zei

ziet er leuk uit zeg, veel plezier met alles waar je mee bezig bent, want dat is toch het belangrijkste.

liefs Amanda