dinsdag 15 januari 2013

Giraffe


En zo kwam er vandaag weer een onafgemaakt project af. Heel langzaam aan wordt het lijstje korter. Moet ik alleen niet teveel op Pinterest kijken, anders wordt ze vanzelf weer langer.

Deze giraffe heb ik gehaakt met het Durable breikatoen. Ik haakte hem al eerder als kraamkado en vond hem zo leuk dat ik hem nu gewoon voor mezelf maakte. Binnenkort gaat hij een tijdje logeren bij Pipoos in Arnhem.

Gezellig dat je weer even kwam kijken. Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat. Tot de volgende keer.

8 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Sylvia,

Oooh wat een leuke giraf..mooie kleurencombinatie..echt iets waar kinderen meteen naar grijpen..

Liefs van Ans

heidy zei

Hij is leuk Silvia!!
Groetjes Heidy

nicolet zei

Hij is super!
Groetjes Nicolet

Tamara zei

wat een schatje.

Anneke zei

wat een super leuke giraf, een echt snoepie.
groetjes van an

Colinda zei

Helemaal leuk!! Hoop dat die veel bekijks krijgt tijdens zijn logeerpartijtje!! Een gezellige avond, Colinda

Danoesja zei

Hoi Silvia

Wat is hij LEUK.
Werken aan een smashbook lijkt me ook zo leuk en staat zeker op mijn to-do lijstje......maar ja tijd hé, hadden we daar maar meer van.
Veel plezier ermee.

Lieve groetjes
Danoesja

Anja Kreative zei

What a great Giraffe.. i like it very much.. my one is not so big..
Great colors! Best wishes, Anja from Switzerland