maandag 21 januari 2013

Open Dag Pipoos


A.s zaterdag is er weer een Open Dag bij Pipoos. Er zijn weer diverse demonstraties en 1 ervan is Marianne Design. Natuurlijk kunnen dan voorbeelden met de nieuwe collectables niet ontbreken.

Voor deze kaart heb ik de Collectables Owl gebruikt. Samen met het nieuwe paperpad vormt het een mooie combinatie. Er zijn nog meer voorbeelden in de maak. Hopelijk kan ik jullie morgen de volgende creatie(s) laten zien.

Weer bedankt voor je bezoek. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

4 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hallo Sylvia,
Grappige uiltjeskaart heb je gemaakt..ben benieuwd naar je volgende creaties..

Liefs van Ans

nicolet zei

Een schitterend kaartje Silvia!
Groetjes Nicolet

Jolanda zei

heb deze uil stans ook het weekend gekocht..zal er vanavond een foto van plaatsen
heb me zelf beloofd dat ik niks meer koop..maar ik zie op jou kaart een boomtak en die is toch wel heel leuk..

Colinda zei

Wat een leukerd! Ik ben ze van vilt aan het maken. Heb voor het eerst géén demo zaterdag maar ik kan het toch niet laten. Een gezellige avond