dinsdag 19 maart 2013

April: Smashbookmaand bij Pipoos



April is bij alle Pipoos filialen uitgeroepen tot Smashmaand. Elke zaterdag van 11.00 tot 16.00 uur kunt u bij ons terecht voor tips, ideeen en nieuwe technieken.

Natuurlijk willen wij dan verschillende voorbeelden en de daarbij behorende technieken kunnen laten zien tijdens de demonstraties. Daarom kreeg ieder personeelslid bij ons de opdracht om op het formaat 28,5 x 19 cm 2 pagina's te maken. En ik kan je vertellen dat het tegenvalt als je zo verplicht moet smashen.

Mijn 1e poging met mixed media werd door mijn dochters zo afgekraakt, dat deze inmiddels in de prullenbak is verdwenen. Maar ja, wat nu?

Vanochtend ben ik eerst maar eens even een uur gaan fietsen. Zo fietsend door de landerijen ving mijn neus de eerste voorjaarsluchtjes op. Ik genoot van de knoppen aan de bomen en de merels die elkaar het hof maakten. Mijn hoofd werd lekker leeg en ineens wist ik het.

De lente komt eraan, dus maak je pagina's over de beginnende lente. Laat ik nu net langs een boerentuin komen waar de sneeuwklokjes heerlijk bloeien. En de camera ligt thuis natuurlijk!

Dus maar even rondgekeken op het net naar mooie foto's en dit is het uiteindelijk geworden. Precies zoals ik me nu voel. Fris en vrolijk. Bijkomend voordeel: ik ben nu weer wat kwijt van mijn papierresten.

Wat gezellig dat je weer even voorbijkwam. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat. Een fijne dag en tot de volgende keer.

3 opmerkingen:

Colinda zei

Hihihi, hier is het inmiddels grauw en grijs geworden buiten, als ik je vrolijke pagina's zie heb ik zo'n zin in de lente!! Een gezellige dag, Colinda

Daphne Coers zei

LEUK!!!!
Zo heb jij het voorjaar gewoon in je hoofd laten beginnen.
Oooooh, ik wil ook zo graag zon, maar het zal nu toch wel snel eens komen?
Moeilijk he, als je "verplicht" iets MOET maken?!
Tis je wel erg goed gelukt, je pagina's zijn heel mooi (en vrolijk)
Groetjes, Daphne

Tamara zei

ze zijn leuk geworden. Heerlijk he dat smashen en mixed media