vrijdag 22 maart 2013

Rood



Een soortgelijke scrap kwam ik tegen op Pinterest en ik was verkocht. Ben weer helemaal into scrap.

Voor de achtergrond heb ik acrylverf verdund met water en dit door middel van een spray flacon( afkomstig van de Kruidvat ) op een wit scrapvel aangebracht.

Met verschillende repen dessinpapier uit het blok Vintage Romance van Grace Taylor, heb ik een mat gemaakt en hierop een oude foto van mijn dochter geplakt. De bloemdecoratie heb ik gemaakt met diverse mallen van MD en Joy. De rozet is van TH

Nog wat petaloo flowers en een bloem gemaakt van een wit filterzakje maken de scrap af.

Weer bedankt voor het langskomen en een fijn weekend.

9 opmerkingen:

Colinda zei

Das een mooi voorbeeld voor morgen!! De worteltjescake hebben we al eerder gemaakt en hij is inderdaad erg lekker!! Ga hem ook maken voor mijn verjaardag voor de visite. Véél plezier morgen en tot dinsdag, Colinda

heidy zei

wow wat een prachtig LO Silvia!!
Groetjes Heidy

nicolet zei

SCHITTEREND is deze layout geworden Sylvia!
FIjn weekend.
Groetjes Nicolet

Jolara zei

super leuk liefs joyce

Daphne Coers zei

Mooie LO zeg!
Het lijkt zo'n rustige scrap, maar eiegnlijk is hij best ook weer druk.
Het komt door de kleuren, die zijn prachtig bij elkaar en dat wit is altijd mooi rustig.
Groetjes, Daphne

Jopie zei

Wat een prachtige kaart Sylvia zulke mooie kleurencombi en wat een prachtige dochter heb je,
groetjes jopie

Tamara zei

Heel erg mooi deze Lo. heb hem ook op pinterest gezien.

Danoesja zei

Hoi Silvia

Het is een supermooie scrap, ik vind hem heel puur.

Lieve groetjes
Danoesja

Nathaly zei

Hi Silvia, beetje late reactie. Mijn excuses. De swirl is een stand van Memory box: Riviera corner. Whimsical flourish is misschien ook wat voor jou.
Je lo is heel mooi. Ik vond je smash pagina van n tijd geleden ook heel gaaf. Vooral die filmstrip met foto's. Nathaly