zaterdag 6 april 2013

Canvas



Een jaar na onze vakantie in Lapland is dan eindelijk de 1e foto gescrapt.

Op het canvas heb ik eerst met gescheurd scrappapier een achtergrond gemaakt. Daarna heb ik met modelling paste en een grote blokkwast om het papier heen getamponeerd en zo een grove structuur gemaakt, zo lijkt het net of de sneeuw op het doek is gevallen.

Ik heb wat in het wilde weg rocailles in de kleuren blauw, roze en wit gestrooid in de modelling paste. Het canvas heb ik verder afgemaakt met bloemen en metalen sterren.

Gezellig dat je weer even kwam kijken. Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat. Tot de volgende keer weer.



1 opmerking:

Daphne Coers zei

Erg mooi zeg.
Wat een mooie foto trouwens en wat heb je dat leuk gescrapt zo.
Tis net of de slee zo uit de sneeuw en bloemen komt slee├źn.
erg knap gedaan.
Groetjes, Daphne